Nincs engedélyezve a javascript.
A megfelelő marketingterv elkészítése

A megfelelő marketingterv elkészítése

Nélkülözhetetlen útmutató marketingtervezéshez

Marketingtervei alapjában véve jól mutatnak, de úgy látszik, nem érik el célkitűzéseiket? Az eredmények alapján elégedetlen? Akarja tudni, hol hibázza el? Szeretne olyan marketingterveket összeállítani, amelyek eredményt hoznak? Ha igen, e műre van szüksége.
Online ár:
3 800 Ft

Árakkal kapcsolatos információk:

  • Borító ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár

  • Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár

  • Bevezető ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár

  • Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon

  • Akciós ár: az akciók során feltüntetett kedvezményes ár

Készleten szállítás:
1-2 munkanap
Leírás:
Marketingtervei alapjában véve jól mutatnak, de úgy látszik, nem érik el célkitűzéseiket? Az eredmények alapján elégedetlen?
Akarja tudni, hol hibázza el? Szeretne olyan marketingterveket összeállítani, amelyek eredményt hoznak? Ha igen, e műre van szüksége.
A kalauz sodró lendületű és provokatív, de feszesre szabott. Nincsenek benne sem közhelyek, sem konyhakész megoldások. Vannak ellenben komoly, izzasztó tesztek és feladatok, amelyek képessé teszik önt annak elemzésére, miért nem működnek a marketingtervei, s mit is kell tennie, hogy biztosan működjenek.
Itt megtalál mindent, amire szüksége van, többek között:
miként illeszkedik a marketingtervezés a vállalati tervezésbe;
mit kellene tartalmaznia a marketingtervezés folyamatának;
miként definiálja még a tervezés előtt a piacokat és a szegmenseket;
mit kell a tervnek tartalmaznia;
a marketing-célkitűzések és a -stratégiák megfogalmazásáról;
az értékesítési, reklám-, eladásösztönzési, elosztási és vevőszolgálati stratégiákról;
miként tegye marketingtervét működőképessé.