Nincs engedélyezve a javascript.
A kiemelt ügyfelek meghatározása

A kiemelt ügyfelek meghatározása

Nélkülözhetetlen útmutató a kiemelt ügyfelek kiválasztásához

Világos, lényegretörő stílusában Peter Cheverton egy 10 lépésből álló folyamatot mutat be a kiemelt ügyfelek kiválasztására.
Online ár:
3 800 Ft

Árakkal kapcsolatos információk:

  • Borító ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár

  • Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár

  • Bevezető ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár

  • Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon

  • Akciós ár: az akciók során feltüntetett kedvezményes ár

Készleten szállítás:
1-2 munkanap
Leírás:
Ha már vannak olyan vevői, akikkel kiemelten foglalkozik, talán az aggasztja, hogy a leendő ügyfelek meghatározásának módja nem világos, nem mindenki ért vele egyet vállalatánál, vagy egész egyszerűen csak rossz a folyamat. Esetleg egyáltalán nincs is ilyen folyamat.
Ha nem határozza meg kiemelt ügyfeleit, hogy tudná menedzselni őket?
Világos, lényegretörő stílusában Peter Cheverton egy 10 lépésből álló folyamatot mutat be a kiemelt ügyfelek kiválasztására. Ismerje meg,
hogyan határozhatja meg céljait;
hogyan állíthatja össze a kiválasztó csapatot;
hogyan alakíthatja ki marketingtervét;
hogyan szegmentálhatja a piacot;
hogyan határozhatja meg a vevői vonzerőt;
hogyan értékelheti, súlyozhatja és rangsorolhatja vevőit;
hogyan hajthatja végre a kiválasztást;
hogyan kommunikáljon a vevőkkel.