Nincs engedélyezve a javascript.
A márkaimázs felépítése

A márkaimázs felépítése

Nélkülözhetetlen útmutató a márkamenedzsmenthez

Peter Cheverton útmutatójában tudatosan kevés az elmélet, a hangsúlyt a tettek és a gyakorlat kapja. Megtudhatjuk, hogyan definiáljuk márkánkat; hogyan alkossunk márkamenedzsment stratégiát; hogyan valósítsuk meg terveinket.
Online ár:
3 800 Ft

Árakkal kapcsolatos információk:

  • Borító ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár

  • Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár

  • Bevezető ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár

  • Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon

  • Akciós ár: az akciók során feltüntetett kedvezményes ár

Készleten szállítás:
1-2 munkanap
Leírás:
Jó áron kínálunk egy minőségi terméket, mégsem úgy fogy, ahogy szeretnénk? Esetleg sok a versenytárs? Ez a könyv a fenntartható versenyelőny egyik eszközét, a márkaépítést és az ehhez kapcsolódó tapasztalatokat, titkokat tárja fel. Peter Cheverton útmutatójában tudatosan kevés az elmélet, a hangsúlyt a tettek és a gyakorlat kapja. Megtudhatjuk, hogyan definiáljuk márkánkat; hogyan alkossunk márkamenedzsment stratégiát; hogyan valósítsuk meg terveinket. Emellett reális képet kapunk arról, hogy mire képes a hatékony márkamenedzsment, miként válhat a márka vállalatunk legértékesebb eszközévé, és hogyan tudja eltartani magát anélkül, hogy egy vagyont áldoznánk rá.